شرکت آریا طب فیروز اولین تولیدکننده دستگاه همودیالیز در ایران و غرب آسیا در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث حضور یافت، آریا طب در این رویداد که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی تهران از ۶ تا ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شد در دو سالن ۳۸ و ۳۸B حضور یافت.

 

آریا طب فیروز ایران هلث

 

آریا طب با حضور در این نمایشگاه دستاوردهای خود را در حوزه های مختلف از جمله دستگاه همودیالیز ATF1022، دستگاه آب RO پرتابل و دستگاه آب RO مرکزی ، تخت دیالیز و همچنین از محصولات جدید خود شامل دستگاه همودیالیز ATF Cross ، دستگاه یوروداینامیک ، ترازوی هوشمند و نرم افزارهای PMCF ، CIS و EDC رونمایی کرد.

 آریا طب در نمایشگاه امسال علاوه بر نمایش محصولات نهایی خود در سالن ۳۸ ، دستاورد های خود در راه اندازی و تجهیز خطوط تولید با انواع فیکسچرها و ماژول های فناورانه طراحی و تولید شده در آریا طب را در سالن ۳۸ B به نمایش گذارد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی( ایران هلث ۲۰۲۳) در حالی پایان یافت که غرفه های شرکت آریا طب فیروز با استقبال بازدیدکنندگان و فعالان حوزه سلامت در بخش های مختلف همراه بود.

شرکت‌های برتر حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، از کشورهای مختلف جهان در این رویداد تخصصی که به‌عنوان دومین رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی منطقه خاورمیانه شناخته می‌شود، حضور یافته و دستاوردهای خود را در معرض بازدید متخصصان و علاقه‌مندان این حوزه قرار دادند.

 

در ادامه گزارش تصویری از حضور آریا طب فیروز در نمایشگاه ایران هلث  را مشاهده خواهید کرد: